Kampanjat

Kehyä, kiitos! -kampanjan logo. Logossa on maapallo, josta lähtee puhekupla Kehyä, kiitos! -tekstillä.

Kehyä, kiitos!

Changemakerin pääkampanja vuonna 2020 keskittyi kehitysyhteistyön määrärahoihin. Vuoden 2020 koronapandemia synnytti Suomen hallitukselle paineen leikata yhteisistä varoista ja kehitysyhteistyöjärjestöt heräsivät huoleen, että syksyn budjettiriihessä leikkauskohteena saattaisi olla Suomen kehitysyhteistyön määrärahat. Changemakerin näkökulmasta koronakriisin myötä kehitysyhteistyön ja globaalin vastuun merkitys nousi merkittävämmäksi kuin koskaan. Maailmanlaajuisen pandemian aiheuttamat talousjännitteet ajoivat jo ennestään hauraat maat entistä pahempaan ahdinkoon. […]

Lue lisää kampanjasta

#Ykkösketjuun

Kadonneet eväät

Rauhanradikaali

Rauhantekijä

Velan vangit